دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
ارایه پکیج اقدام پژوهی ، گزارش تخصصی و تجربیات مدون
سایت علمی و پژوهشی ایران فایل | اقدام پژوهی | گزارش تخصصی

برای دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی روی ادامه مطلب کلیک کنید…

 

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی هستم ، متولد ۷ مهرماه ۱۳۶۴ تهران / تحصیلات : کاردانی عمران / کارشناسی موسیقی / گرایشه ساز جهانی / ساز تخصصی : پیانو / بهمن ۱۳۸۴ به صورت حرفه ای وارد دنیای موسیقی شدم ، اون سالها با همکاری دوستم حمیدرضا یه گروه ۲ نفری به نام ( حمیدرضا،علیرضا ) راه اندازی کردیم .حاصلش ۲ آلبوم به نام ( نارفیق ۱ و ۲ ) بود و به یاری خدا موفق شدم مخاطبم رو جذب کنم ! سال ۸۶ از این گروه جدا شدم و مشغول جمع آوری آلبومی شدم که بعدها ( حلقه ) نام گرفت، در دو سال این آلبوم و جمع کردم و واسه اخذ مجوز اقدام کردم که با کم لطفی مرکز موسیقی ارشاد روبه رو شدم .سال ۸۹ تصمیم گرفتم ۲تا از بهترین کارهای آلبوم و ویدیو کنم ( حلقه ) و ( قرار نبود ) که شکر خدا با استقبال مردم روبه رو شد …

———————————————————————————

آلبوم بی هویت – علیرضا طلیسچی

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود تراک های آلبوم بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

———————————————————————————

آلبوم بی وفا – علیرضا طلیسچی

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود تراک های آلبوم بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

———————————————————————————

آلبوم نا رفیق ۱ – علیرضا طلیسچی

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود تراک های آلبوم بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

———————————————————————————

آلبوم نا رفیق ۲ – علیرضا طلیسچی

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود تراک های آلبوم بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

———————————————————————————

آلبوم شیرین و فرهاد – علیرضا طلیسچی

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود تراک های آلبوم بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

———————————————————————————

تک آهنگها | خواننده : علیرضا طلیسچی

 دانلود تک آهنگ ها یکجا با لینک مستقیم | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

دانلود تک آهنگ ها  بصورت تک تک | کیفیت ۱۲۸

download دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی

———————————————————————————

 

 منبع : وب سایت نیوصدا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ : جمعه 20 دی 1392برچسب:download Alireza Talischi, دانلود آلبوم, دانلود آلبوم جدید, دانلود آلبوم جدید علیرضا طلیسچی, دانلود آلبوم علیرضا طلیسچی, دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی, دانلود تمام آلبوم های علیرضا طلیسچی‎, دانلود تمام آهنگ های اجرا شده علیرضا طلیسچی‎, دانلود تمام آهنگ های علیرضا طلیسچی, دانلود فول آلبوم, دانلود فول آلبوم جدید, دانلود فول آلبوم جدید علیرضا طلیسچی‎, دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی, علیرضا طلیسچی, علیرضا طلیسچی فول آلبوم, فول آرشیو علیرضا طلیسچی, فول آلبوم, فول آلبوم علیرضا طلیسچی,
ارسال توسط ali ahamadi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی